Alla inlägg den 24 november 2008

Av Eleonor Gotthardsson - 24 november 2008 19:15

Idag var jag hemma från jobbet - känner mig inte riktigt hundra efter förkylningen, så jag tog en extra dag. Det är ju egentligen inget större fel på mig idag, mest matt och sliten...Det som gjorde dagen mindre tråkig var att maken kände sig dålig idag och var hemma och var sjuk. Idag har vi bara legat i sängen, kollat lite tv, sovit lite! Snacka om slapp dag! Skönt! Kändes som vi behövde det - bara ta hand om varann!


Imorgon är det i alla fall jobb igen. Har skatteinformation på eftermiddagen - känns väldigt upphetsande ;0)) (Förmodligen jättenyttigt och behövligt-men varför måste allt sånt vara trist??)


Torsdag har vi frukostseminarie igen - hoppas det lika bra som förra gången!


Nu ska jag slå in 48 minipaket som ska till barnens adventskalender.....


Till vi hörs nästa gång, kram på Er från Cybertomtan!



Ovido - Quiz & Flashcards