Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Eleonor Gotthardsson - 10 januari 2011 19:45

Japp,  idag är den dag när allt vänder! Det hade jag bestämt mig för redan igår kväll. Mycket riktigt, idag har varit en sån himla braig dag, så jag nästan blev förvånad själv. Allt har bara flytit på och alla avstämningar på samtliga bolag stämde på öret, utan några som helst omföringar eller utredningar. Klockrent!


Jag har också fått sån himla bra och konstruktiv respons från mina underbara arbetskamrater idag, så jag känner mig så himla glad och lugn. Det kan bara inte bli galet! Tack snälla, mina goa, fina arbetskamrater, ingen nämnd och ingen glömd! Jag är tacksam över att ha er!


I morgon är dagen D - dagen då jag ska! Säger inte vad nu, men det kommer längre fram för de som är intresserade....


I övrigt njuter jag av livet, trots min konstanta sömnbrist, som jag kanske borde försöka göra nåt åt. Det är märkligt, nu när M äntligen sover på nätterna, efter 4 års konstanta nattvak, vaknar jag ändå precis de tiderna jag brukade vara uppe med henne...märkligt vad kroppen ställer in sig...hoppas bara den kan tänka sig att ställa tillbaka sig också, så kanske, kanhända att jag får mer än 5 timmars sömn per natt....

Pratade med BVC och VC om just detta, men det enda de kan hjälpa till med är insomningstabletter - vill inte gärna börja ta det, är livrädd för att bli beroende av piller för att kunna sova. Det borde väl ändå vara nåt som ska komma naturligt med tiden??  (Sömnen menar jag..)


Nu är det "kasta omkull litet barn-dags" eller med andra ord: sängdax för de små...Ha en underbar kväll!


Kram E  

Ovido - Quiz & Flashcards