Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Eleonor Gotthardsson - 9 januari 2011 08:47

Jag blir fullständigt vansinnig!! I morse var klockan 5.40 när jag tydligen hade sovit färdigt. Likadant igår,klockan 6 öppnade jag mina blå och sen var det omöjligt att stänga dem igen. Jag förstår inte...när man får sova, då kan man inte! Helt sjukt!


Just nu sitter jag själv i bästa soffhörnan med mitt täcke, kudde och en kaffekopp. Jag sitter och lyssnar på mina älskade barns snusningar...dom sover än. Det blev sen kväll igår...men barnen hade superroligt och vi vuxna hade jättetrevligt.  En helt spontan helkväll med grannar med familj. Det är det enkla som oftast är det bästa.


På tisdag ska jag göra en sak som förmodligen kommer påverka mig både privat och yrkesmässigt i framtiden.  Oavsett som händer då, kommer det bli bra. Det bara vet jag.


Kram E


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards