Alla inlägg den 31 mars 2012

Av Eleonor Gotthardsson - 31 mars 2012 18:21

I dag börjar den utmaning jag la fram till familjen i förra veckan. Att äta sundare, motionera och kanske till och med förlora nåt kilo på köpet. Jag har bestämt precis vilka mål jag har och maken och sonen har gjort likadant. Sen hur vi kommer dit, det är upp till var och en, men nån svältning kommer jag inte tolerera. Alla ska äta, bara det att det kommer bli mindre pizza och maxmiddagar hos oss fram till sommaren!


När jag opererade min blindtarm gick jag ner rätt flera kilo och tyckte det var himla bra, tyvärr så har min kropp återhämtat sig lite för bra där, för nu sitter de flesta kilona på min kropp igen. (Tyckte förståss att det var märkligt att min blindtarm skulle väga 6 kilo...).


I dag har i alla fall varit en bra dag vad gäller mat och motion - har fått in båda delarna i min dag och nu känner jag mig riktigt nöjd. Bara att hålla i det här nu.


Nu ska jag och familjen åka upp till familjen F-M för en myslördag!


Ha en underbar lördag!


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards