Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Eleonor Gotthardsson - 21 mars 2012 20:59

Kan det vara så? Att den här dagen är en sån dag som jag ska få fler av? I så fall tackar jag och tar emot! Solen har lyst hela dagen och värmt!! Det har varit ända upp mot 17 grader I SKUGGAN!?! Helt underbart! (Och där gick jag omkring med min täckjacka...puh!)


Fick ett meddelande på FB i dag från en av mina avlägsna vänner som jag har där. Denna "vän" hade vänligheten att bidra med en bloggadress till en, vad jag trodde, porrblogg....Det visade sig att jag hade fel. Bloggadressen var väldigt porrig och man kan undra vad bloggerskan önskar sig för läsare....(eller förresten det behöver man kanske inte!?!) Hur som helst, det visade sig att den här personen som bloggar är en som finns i min närhet, fast ändå inte...svårt att förklara. Men jag blir i alla fall fruktansvärt beklämd och ledsen....Men, men...finns inget jag kan göra - är man myndig, gör man precis som man vill! Så kära vänner, både nära och längre ifrån - delge mig inte fler bloggadresser till denna person - jag vill inte veta! Jag har inget intresse av att dela i denna människas missär! Jag har fullt upp med mitt liv och min familj och har valt att ha det så! Tills dess att något väldigt revolutionerande händer - om det någonsin gör det..


Det har det i alla fall gjort i mitt liv idag, av en helt annan karaktär - dock tänker jag inte delge er detta förrän jag har gått igenom allt som jag måste gå igenom...Men livet är väldans spännande just nu, så mycket kan jag säga.

Återkommer närmare om detta framöver....


Ha nu en underbar onsdag - den kommer inte tillbaka!


Kram E



Ovido - Quiz & Flashcards