Alla inlägg den 5 december 2011

Av Eleonor Gotthardsson - 5 december 2011 18:27

...japp! Idag glömde jag visst bort att gå hem från jobbet...Jag hade barn att hämta, men av nån anledning så glömde jag helt bort tiden och klockan var kvart över fyra innan jag kom på att jag hade lite brådis. Jag hann, då min älskade make hade kunnat åka lite tidigare också, så jag hade bara en att hämta.


Ja, ja..så är det när man trivs med det man gör, det är inte så att jag sitter och kollar klockan hela dan i alla fall. Det finns alltid att göra och tiden fullkomligt flyger iväg. Tack och lov! Jag hatar verkligen dagar när det är för lite att göra, att man sitter av tiden.


Tog med M och Smokie på en prommis efter jobbet, himla skönt att få komma sig ut i luften. Nu finns det ju liksom inga ursäkter att sitta kvar inne, utan man måste ju verkligen ut! Dessutom har det faktiskt snöat lite idag. Inte så jättemycket, men några  flingor har vi minsann fått se idag. Får se om det blir mer inatt. Vi har rätt kallt och det ser ut som det mulnar igen. Inte för att det är något nödvändigt med snö, men nån liten flinga till jul funkar. Bara det försvinner igen fort, fort!


Näpp, dags att försöka dekorera lite pepparkakor i det här huset!


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards