Alla inlägg den 11 april 2012

Av Eleonor Gotthardsson - 11 april 2012 20:11

Japp - nu är siktet inställt på Midnattsloppet och Tjejmilen till höst! Jag och finaste M ska springa båda!

Var och träffade min PT idag och det kommer bli full fart mot sommaren för mig...men det känns bara bra att jag ääääntligen kommit till skott...Jag vet ju hur mycket piggare man blir av träning, bara det att det är sååå trögt att komma igång. Men NU kanske?!?


Maken befinner sig med F ute vid båten för att försöka få ordning på den till sjösättning som ska ske 28/5. Ska bli sååå mysigt med en större båt - med både för och akterruff. Det var en aning trångt när vi var ute alla 5 i somras...Nu ska vi bara se till att få våran båt "saga" såld också, så är vi redo för sommaren..Hon hade ju en ruff som funkade för oss vuxna + de små barnen, sen var ruffen full. M fick sova under kapellet med sovsäck - vilket funkade, men det blev ju upp och hoppa för honom när vi skulle göra frulle - inte lätt för honom att fortsätta sova då inte..


Näpp! Nu har jag lite mail att skriva, sen även ett samtal till Polisen...huuuuh, vet, det låter allvarligt, och det är det också. Men nu måste jag vidare, kan inte bära hemligheter som jag inte bett om att få veta själv! Men kanske jag kan rädda nån människa?!? någon person som kommer hamna riktigt, riktigt snett om det bara får fortsätta...


Ha en underbar kväll finaste!


Kram E






Ovido - Quiz & Flashcards