Alla inlägg den 13 april 2012

Av Eleonor Gotthardsson - 13 april 2012 19:04

I dag fick jag ett samtal som var himla spännande! Vi håller den känslan ett tag, för det kan bli riktigt, riktigt bra det här om det blir som vi hoppas! Återkommer om det..förhoppningsvis redan nästa vecka..


Jobbat som vanligt idag - älskar verkligen fredagar, vi har sjukt kul på jobbet och jag jobbar med så mysiga människor! Det är så många saker som man borde komma ihåg att vara tacksam för egentligen, men som man glömmer bort i vardagen...För egentligen, om jag ska vara riktigt ärlig, så är jag otroligt tacksam över precis allt just nu! (Förutom min onda hals då förståss)..Jag har helt underbara barn, en fantastisk man, som idag försökt sig på att fixa till köttet till middagen (behöver jag säga att det blev jag som tog över på slutet?? Han är ingen kock min man, men han försöker i alla fall!!)


Min älsta son, lever nu sitt eget liv, med tjej, jobb och snart även egen bostad då han går i husköpar tankar - så stolt jag är över dig Stefan att du är där du är! Du har lärt dig att göra rätt för dig och gör det också! Du är en man nu och jag är tacksam över det.

Son nummer 2 är på väg in i vuxenlivet - han jobbar och tjänar egna pengar, samtidigt som han skaffar sig en ruggigt bra utbildning där han är garanterad jobb från första dagen efter sin skola. Jag är så tacksam över att det gick så - det hade kunnat gå åt helt annat håll om inte du haft din inre styrka!

Son nummer 3 som haft en jobbig höst i skolan och det varit svajigt om vi ska fortsätta i första klass eller backa en årskull på grund av lång sjukdomstid...jag är tacksam och stolt över att du är där du är och att fröken tycker att du ska fotsätta i första klass, då du kämpat dig i fatt dina klasskompisar!

Dotra då...Ja, enligt dagis en förebild för sina kompisar med sitt glada humör och som kämpar för att alla kompisar ska vara med! Jag är tacksam över att du blivit sån lilla strumpis...Finaste lilla M..

Min fina make...ja större hjärta än hans får man leta efter...den vackraste människan jag känner....


Ja, det finns som sagt massor att vara tacksam över, och jag tänker faktiskt luta mig tillbaka i soffhörnan och bara njuta av min fantastiska familj (Du fattas oss S!) Det är såååå mycket kärlek hemma hos oss just i kväll, för i kväll kommer vi ihåg att tänka på hur viktiga vi är för varann...


Glöm inte bort att stanna till i livet och känna efter vad som betyder något...Inte pengar, inte saker...utan det som gör livet = de människor som finns där i...


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards