Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Eleonor Gotthardsson - 9 mars 2010 09:54

...är namnet på Sigvardsvägens nyaste tillskott! Hon blir idag 3 veckor "gammal". Hon var och hälsade på mig igår denna lilla söta bäbis....Det är så svårt att förstå att våra barn faktiskt varit så små - för så länge sen är det faktiskt inte!!


I går vet jag inte riktigt vad det var med mig - jag var lätt illamående hela dagen med en ihållande huvudvärk. När jag kom hem la jag mig på soffan och där somnade jag och sov en timme, sen var både huvudvärk och illamående som bortblåst! Skönt!!!


Mellansonen M kom ner igår kväll också. Han ska praktisera här nere en vecka. Han ska alltså upp klockan 07.00 varenda morgon i en hel vecka!!! Hur i hela friden ska vi lyckas med det?? Nå, i morse funkade det bra i alla fall.


Solen skiner idag också, så barnen får fint skidväder idag. De har nämligen lilla Vasaloppet på dagis idag, med blåbärs-soppe kontroll och allt! De ska nämligen åka hela långa vägen runt förskolehuset    M hade i alla fall bestämt sig för att INTE åka skidor - hon skulle springa runt! Nå, tydligen var "guldmedalj" utlovad bara man tog sig runt - hur man tog sig runt var inte så himla viktigt.


Ja...det är så sant som det är sant!! Det är inte målet som är målet, utan resan dit....


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards