Direktlänk till inlägg 8 mars 2010

Ingenting funkar!!!

Av Eleonor Gotthardsson - 8 mars 2010 10:14

Sitter på jobbet nu, och jag brukar faktiskt inte blogga på arbetstid, men just nu fungerar ingenting!! Försöker få ut en lista ur systemet, men det bara hänger sig hela tiden - likadant varenda månad! Tror inte systemet tycker om mig!!


Dessutom har jag en ruggigt dålig dag idag. Mår skitilla - har ingen aning om varför, men det är liksom en centrifug i magen och hjärnan håller på att explodera...(hmmm, det där lät verkligen som att jag höll på att dö...)Nej, så illa är det inte, men jag blir lite fundersam på varför jag mår så här??


Nå, det går väl över - jag har ju inte så många timmar kvar, så det är bara att härda ut. Rätt lugn här i övrigt. Lite trist faktiskt när jag är själv. Min kära kollega har opererat sig, så hon är hemma idag.....


Men vilket otroligt väder det är här!!! Solen skiner från en helt molnfri himmel och jag bara njuter!!! Trots att jag sitter inne, så blir allt så mycket lättare när man börjar inse att det nog blir vår i år också!!


Dessutom har nedräkningen börjat....Det är precis 97 dagar tils vi lättar mot Rhodos!! Sen har vi ju en lite mindre resa inbokad, nämligen vår årliga "påsk-resa" till Ekträsk - 23 dagar and "counting down!" Även om jag egentligen inte längtar så mycket efter snö och vinter i år, så ska det ändå bli så himla mysigt att bara umgås med familjen och bara vara...


Kram E



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eleonor Gotthardsson - 13 december 2013 20:25

Nja, kanske inte helt....men i veckan träffade jag fina J och hon nämnde just att jag inte bloggade längre....Ja, kanske dags att ta upp den (o)vanan igen?! Kör idag, men vi får se vari vi landar.   Massor av vatten har runnit under mina broar, m...

Av Eleonor Gotthardsson - 8 april 2013 22:14

Det var välda länge sedan jag la in några ord här, men nu kände jag att andan föll på...   Vi är nyss hemkomna från en fantastisk vecka i Sälen med underbar skidåkning, goväder och himla mysigt sällskap! Hela veckan var över förväntan och ny veck...

Av Eleonor Gotthardsson - 16 oktober 2012 22:20

Livet rusar som vanligt på i 190 och vi hinner knappt med att stiga upp innan vi ska gå och lägga oss...Jag trodde i mitt stilla sinne att när sommaren var över, jag landat i mitt nya jobb och vardagen börjar ramla på plats, att det skulle bli lite m...

Av Eleonor Gotthardsson - 26 september 2012 20:19

Ja, det är vad det här inlägget ska handla om...Ibland glömmer jag bort det. Jag glömmer bort vilket fantastiskt liv jag har egentligen....Jag har inget att gnälla över egentligen, men jag gör det ändå. Jag gnäller över att jag är trött, lite ont i h...

Av Eleonor Gotthardsson - 24 september 2012 20:46

Jag och min äkta hälft behöver ha ett gemensamt projekt på G mest hela tiden. Då mår vi som bäst! Nu har vi börjat ta tag i nästa....Vi funderar på att bygga ett nytt hus...hus nummer 2. I samma område, inte så jättelångt från där vi bor, men ett nyt...

Ovido - Quiz & Flashcards