Alla inlägg den 22 april 2009

Av Eleonor Gotthardsson - 22 april 2009 20:38

Japp! Så var det klart - jag har signat för mitt nya företag!! Känns helt otroligt...det här är verkligen mitt drömjobb - hur kunde jag hamna där??? Hur kunde jag av så många bli utvald??? Helt unbeliveble!?!?


På fredag blir det avtackning på jobbet och det känns så där - det är lite med sorg i hjärtat, speciellt efter idag när min gulliga VD kommer till mig och berättar att han sålt in mig till en av "våra" kunder. Han har hjärtat på rätt ställe denna man, han tänker med hjärnan, men han har hjärtat precis där det ska sitta och ibland nyttjar han även det - alltid på rätt ställen! Jag tycker om honom massor och det är kanske just därför som det känns lite sorgligt att lämna - så mycket positiva känslor för detta företag som trots allt sagt upp mig....Men jag har trivts, jag har haft bra arbetsuppgifter, jag har fått mer och mer ansvar jag har verkligen utvecklats yrkesmässigt bara på ett år....Sen känns det så himla kul när alla "chefer" säger - använd mig som referens! Alla försöker verkligen att ställa upp för mig - känns kanonbra!


Men - nu är det ett nytt kapitel i mitt liv - mitt drömjobb med helt underbara kollegor (tror jag i alla fall), kommer fylla mina dag.....Känns så enkelt och så rätt när jag träffat dem - alla är enkla, "(o)normala" människor, precis som jag!


Längtar till på måndag!!


Kram E


Ovido - Quiz & Flashcards