Alla inlägg den 21 april 2009

Av Eleonor Gotthardsson - 21 april 2009 20:13

Kl 09.00 ska jag infinna mig på min nya arbetsplats för att ta en fika, träffa mina nya arbetskamrater och skriva på papprena. Från och med måndag är jag då personal & löneansvarig på ett hyfsat stort företag i Älvsjö! Det här företaget sysslar med omsorg och handhar en stor mängd sjuksköterskor, vårdbiträden och även hemtjänstpersonal. Det ska bli superkul! En gigantisk utmaning då jag aldrig tidigare haft så stort personalansvar, men som sagt en stor utmaning!!


I dag har jag försökt göra en sammanställning på alla arbetsuppgifter jag haft och mina kontakter som kan vara bra att ha. Ska göra en ordentlig överlämning på fredag.


Japp - nu känns det som mitt liv är precis på det stället där jag vill ha det och alla pusselbitarna har ramlat på plats. Kan det bli mycket bättre???


Kram E





Ovido - Quiz & Flashcards