Alla inlägg den 30 december 2009

Av Eleonor Gotthardsson - 30 december 2009 11:06

I morse vaknade jag av skönsång från mannen och barnen. De var så söta när de kom inknallandes i sovrummet med kaffe och presenter! Tack mina älsklingar!!

Presenterna bestod av pengar (som jag önskat mig till kläder), filmerna 1 & 2 i Stig Larssons Triologi, nya plattan av Peter Jöback och ett presentkort till från svärmor och svärfar. Tack, tack och åter tack!! (Man skulle tro att jag fyller jämt iår också)


Åkte till jobbet och väl där ringer de från Huddinge Blomsterhandel och meddelar att de har blommor till mig som kommer levereras efter 15 idag. Ska bli spännande att se var dessa kommer från?? Har verkligen ingen aning...


I kväll har vi bokat oss med grannarna E & N för att spela lite Wii och bara ha en trevlig kväll. Känns helt lagom faktiskt...


Å till min familj......Sååå Mkt kärlek!! Älskar Er!


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards