Alla inlägg den 22 december 2009

Av Eleonor Gotthardsson - 22 december 2009 10:10

Sista arbetspasset för mig idag då. Bar några timmar kvar.

Jag är sååå glad över att jag fick det här jobbet! Det passar så himla perfekt för mig. Det är roliga arbetsuppgifter, gulliga kollegor och underbara dagar! Jag jobbar mellan 8-14.30 och det kan verkligen inte bli bättre! Jag har fortfarande energi och ork kvar när jag kommer hem från jobbet.


Jag vet inte om jag är lite skadad sen mitt tidigare jobb, där det var precis raka motsatsen. Det var helt hysteriskt, hann knappt på muggen, övertid varenda vecka, märkliga kollegor (absolut inte alla, men förvånande många...) Dessutom var hela arbetsplatsen kaosartad och man såg inget slut i det, ju fler fel man rättade, ju fler kröp fram. Jag är verkligen inte avundsjuk på den personen som kommer efter mig på den stolen...


Förra veckan fick jag ett jobb-erbjudande....Det här jobbet har varit på tapeten 3 gånger för mig, men jag börjar tro att det inte är meningen att jag ska jobba där - det har alltid tagit konstiga vändningar. Hur som helst, just nu känns det som att jag sitter nöjd, men ägaren till det andra bolaget sa att jag kunde höra av mig om jag vill vidare och det känns ju alltid skönt att höra, man vet ju aldrig vad som händer i framtiden...


I dag åker vi till Avesta, till makens föräldrar. Ska bli riktigt skönt att komma bort lite den här julen. Ser fram emot att inte jag behöver göra precis allt själv...


Vet inte om jag kommer blogga förrän efter jul, om så är fallet önskar jag er alla

en riktigt, riktigt God Jul

 

KRAM! E

Av Eleonor Gotthardsson - 22 december 2009 10:10

Sista arbetspasset för mig idag då. Bar några timmar kvar.

Jag är sååå glad över att jag fick det här jobbet! Det passar så himla perfekt för mig. Det är roliga arbetsuppgifter, gulliga kollegor och underbara dagar! Jag jobbar mellan 8-14.30 och det kan verkligen inte bli bättre! Jag har fortfarande energi och ork kvar när jag kommer hem från jobbet.


Jag vet inte om jag är lite skadad sen mitt tidigare jobb, där det var precis raka motsatsen. Det var helt hysteriskt, hann knappt på muggen, övertid varenda vecka, märkliga kollegor (absolut inte alla, men förvånande många...) Dessutom var hela arbetsplatsen kaosartad och man såg inget slut i det, ju fler fel man rättade, ju fler kröp fram. Jag är verkligen inte avundsjuk på den personen som kommer efter mig på den stolen...


Förra veckan fick jag ett jobb-erbjudande....Det här jobbet har varit på tapeten 3 gånger för mig, men jag börjar tro att det inte är meningen att jag ska jobba där - det har alltid tagit konstiga vändningar. Hur som helst, just nu känns det som att jag sitter nöjd, men ägaren till det andra bolaget sa att jag kunde höra av mig om jag vill vidare och det känns ju alltid skönt att höra, man vet ju aldrig vad som händer i framtiden...


I dag åker vi till Avesta, till makens föräldrar. Ska bli riktigt skönt att komma bort lite den här julen. Ser fram emot att inte jag behöver göra precis allt själv...


Vet inte om jag kommer blogga förrän efter jul, om så är fallet önskar jag er alla

en riktigt, riktigt God Jul

 

KRAM! E

Ovido - Quiz & Flashcards