Direktlänk till inlägg 11 februari 2010

Promenade inställd!

Av Eleonor Gotthardsson - 11 februari 2010 20:09

I dag hade jag väldigt goda förutsättningar att gå ut och promenera med ett par av mina grannfruar. Dock så började dagen med pann-knack och jag har fortfarande en skallebang som inte är mänsklig!


Jag var hos frissan idag förresten...Jag slingade håret, så nu har jag en ny vårfräsch look   . Sen klippte jag faktiskt lugg också....jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det än, jag vänjer mig  förmodligen, men just nu känner jag att jag borde ha stått på mig mot min frisör - det var nämligen hennes förslag...


Försöker dessutom förstå att den här veckan snart är slut...? Jag har i och för sig vart hemma måndag tisdag, men det är helt sjukt vad dagarna går fort på jobbet!


Jag hoppas verkligen att min kollega tycker att det känns lika bra med mig, som jag tycker det känns med henne. Jag har nämligen ett par månader kvar på min provanställning och jag har tänkt endel på det här den här veckan. Så typiskt att jag blev sjuk under provanställningen!!  Tänk om det skulle bli så att jag får gå efter min provanställning?  Då skulle jag bli himla ledsen och less!!    När man äntligen hittat ett BRA jobb....


Ska ut på raj-raj i helgen! Vi har fixat barnvakt, så vi ska in till Broder Tuck och kolla in Micke och hans band. Tar med mig min allra bästa A från jobbet  ev tar hon med sig nån kompis, och sen en annan "kollega" + hennes kille. Sen kommer eventuellt en tjej från stallet med också - kommer bli super-roligt!


Näe - ska nog blanda mig en grogg bestående av vatten och en treo...sen sängen, så kanske huvudet sitter där det ska imorgon!


Kram E


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eleonor Gotthardsson - 13 december 2013 20:25

Nja, kanske inte helt....men i veckan träffade jag fina J och hon nämnde just att jag inte bloggade längre....Ja, kanske dags att ta upp den (o)vanan igen?! Kör idag, men vi får se vari vi landar.   Massor av vatten har runnit under mina broar, m...

Av Eleonor Gotthardsson - 8 april 2013 22:14

Det var välda länge sedan jag la in några ord här, men nu kände jag att andan föll på...   Vi är nyss hemkomna från en fantastisk vecka i Sälen med underbar skidåkning, goväder och himla mysigt sällskap! Hela veckan var över förväntan och ny veck...

Av Eleonor Gotthardsson - 16 oktober 2012 22:20

Livet rusar som vanligt på i 190 och vi hinner knappt med att stiga upp innan vi ska gå och lägga oss...Jag trodde i mitt stilla sinne att när sommaren var över, jag landat i mitt nya jobb och vardagen börjar ramla på plats, att det skulle bli lite m...

Av Eleonor Gotthardsson - 26 september 2012 20:19

Ja, det är vad det här inlägget ska handla om...Ibland glömmer jag bort det. Jag glömmer bort vilket fantastiskt liv jag har egentligen....Jag har inget att gnälla över egentligen, men jag gör det ändå. Jag gnäller över att jag är trött, lite ont i h...

Av Eleonor Gotthardsson - 24 september 2012 20:46

Jag och min äkta hälft behöver ha ett gemensamt projekt på G mest hela tiden. Då mår vi som bäst! Nu har vi börjat ta tag i nästa....Vi funderar på att bygga ett nytt hus...hus nummer 2. I samma område, inte så jättelångt från där vi bor, men ett nyt...

Ovido - Quiz & Flashcards