Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Eleonor Gotthardsson - 1 februari 2010 20:11

I dag blev det fullt hus! A & M fick med sig E & H från dagis, så det var verkligen ös här på eftermiddagen. Dock kom deras pappa A hit och var med barnen så vi fick åka och köpa present till grannens "lilla" T som idag fyllde 9 år!! Shit vad tiden springer iväg! Helt sjukt. Jag kommer ihåg när vi flyttade in här, då var hon ju jätteliten!!! Men det är som sagt på barnen man ser att åren går - själv blir man ju inte en dag äldre....


Vi var över till födelsedagsbarnet med en liten present från barnen, sen blev det så klart fika - vi som egentligen inte hade tänkt stanna....Men nu sover i alla fall barnen, så det blev inte så mycket senare än vanligt.


I morgon är det träningsdag igen...ska försöka ta mig upp och gå på gymet innan jobbet. Hoppas verkligen inte jag kommer vara så trött som jag var i fredags - jag var helt övertygad om att jag skulle dö av trötthet!!! Det är inte längesen jag började jobba 6.30 på mornarna, och nu verkar jag inte ens fixa en eller 2 dagar den tiden?? Märkligt hur kroppen ställer om sig - och fort går det!!!



Fick blommor till jobbet idag av min käre man! Jag blir alltid lika förvånad och alltid lika glad. Det händer så där med jämna mellanrum, att han hittar på att skicka mig blommor, både hem och till jobbet. Det är verkligen en riktig guldkant på vardagslivet....


Näe, dags att packa väskan inför morgondagen....


Kram E


Ovido - Quiz & Flashcards