Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Eleonor Gotthardsson - 3 februari 2010 20:21

I dag började det snöa och blåsa på eftermiddagen och det utfärdades en klass 1 varning här i Stockholm. Det är rätt typiskt att det blev så här idag!! Vi ska hämta sonen M på Arlanda i kväll, så det känns lite halvkymigt att åka iväg i det här vädret....jag tror det har landat i alla fall 5 cm snö här sen i eftermiddag. Jag tyckte allt att det räckte och blev över med den snö som redan fanns - men icke!!


I morgon ska jag försöka stiga upp så jag hinner och träna före jobbet, frågan är ju bara om man tar sig fram i snön...Får väl se hur det känns, annars tar jag fredag istället. Torsdagar är ju promenaddag också, så det är inte hela världen om jag missar morgon-träningen.


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards