Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Eleonor Gotthardsson - 7 februari 2012 19:51

 Vilken helt underbar vanlig tisdag det har varit idag!!  

Jobbat som vanligt och det är som vanligt rätt trivsamt på mitt jobb. Vi har himla roligt och det kunde inte var mycket bättre! Jag är så himla tacksam över att det är så. Det finns värre ställen att tillbringa sina dagar på kan jag lova!


Slutade strax före 4 så jag kunde hämta knoddarna idag. A var mindre lycklig över att jag kom - speciellt när vi inte kunde ta hem nån kompis. (försökte, men fick inte tag på föräldrarna). Jag var väldigt billig i sonens ögon. Dottern var som vanligt, ett stort solsken hela hon när jag kom! Gladast i Glömsta!!


När vi kom hem hade vi bestämt att vi skulle baka en sockerkaka, men då fick vi främmande av världens bästa F med sina barn - så då blev alla glada i slutändan ändå. Till och med sonen var nöjd. Men sockerkakan fick jag visst baka själv då...  


Har precis kommit in efter en lång prommis med Smokie, han är så himla duktig våran kille! Helt utan koppel promenerar han fot, stannar och sätter sig på min vänstra sidan när jag stannar. Ligger och stannar kvar - kommer vid inkallning och sätter sig tillrätta där han ska. Vi fick dessutom möte med 2 andra hundar, men han var sååå fokuserad på att göra mig till vilje och gå fot, så han såg dom nästan inte. Det är svårt att komma ihåg att han faktiskt bara är 4 månader än - så himla följsam och duktig.  


Hoppas morgondagen blir precis lika underbar som idag!! Så mycket kärlek till min allra bästa familj!


Kram E









Ovido - Quiz & Flashcards