Alla inlägg den 6 februari 2012

Av Eleonor Gotthardsson - 6 februari 2012 17:38

Äntligen!! Nu hoppas jag verkligen att det inte händer fler incidenter, utan att jag faktiskt kan få vara på jobbet ett tag innan nästa VAB eller egen sjukdom inträffar. Det har vart liiiiite mycket här i höst och vinter. Nå, vi ska nog klara det också. Tur jag har världens bästa man, som fixar och trixar och slår knut på sig själv för att fixa logistiken när sånt här inträffar! MEN- jag har fortfarande fler övertidstimmar än frånvaro, känns skönt att det är åt det hållet i alla fall.... 


Känner att jag är rätt bra i fas på jobbet, trots min frånvaro. Mycket tack vare världens bästa M som fixat lite i mina bolag när jag själv inte varit förmögen till detsamma. Tack M - Du är bara bäst!!!  

Sluttampen på bokslutet på torsdag, då J kommer och ska inspektera det sista och kolla att alla konton står i fas.

Ska bli sååå skönt - sen var det bara halvårsbokslutet som ska fixas..  Nå, kan vara skönt att allt är balans innan nästa bokslut, så sitter vi sitta inne och slita vårt hår när solen skiner ute och man bara vill ha semester!  


Middagsmaten är intagen och nu ska vi packa om och bege oss mot simskolan med smågnottarna. Det känns som det var längesen jag var med och kollade, så det ska bli roligt att se barnens framsteg. Maken har innebandy i kväll, så jag tänker sätta mig i soffan med "Det okända" som sällskap när knoddarna är i bingen!



Ha en fortsatt underbar måndag - det tänker jag ha!!


Kram E  

Ovido - Quiz & Flashcards