Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Eleonor Gotthardsson - 5 juli 2009 17:12

I fredags kom min lilla, stora kille hem, han hade med sig en kompis! Känns helt underbart att ha honom hemma ett tag. Alldeles för fort går veckorna och han är hemma igen....

I helgen har vi haft full fart - dubbla barnkalas har det vart! Första kalaset igår hos D, det blev ett riktigt badkalas - alla barn och vuxna hamnade i Gömmarens varma vatten. Graderna är uppe i 25 nu och det svalkar knappt.


Dagens kalas var våra närmaste grannars son som fyllde 4. Tänk att de småttingarna som nyss var bäbisar - faktiskt är så stora!! Själv blir man ju inte äldre...


Grabbarna har precis tagit cyklarna upp dit för att bada lite (säger dom), men jag tror det är annat som lockar också!! ;0))


Vi vänta in F & A och E & H som ska komma hit på middag. De har befunnit sig på västkusten, och är förmodligen inte så sugna på att laga mat. Jag åkte in på Coop och shoppade lite frulle till dem, så de inte behöver handla det första de gör när de landar.


Själv har jag insett att jag har många lediga dagar kvar och behöver inte åka till jobbet imorgon - känns helt underbart, men konstigt...


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards