Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Eleonor Gotthardsson - 6 maj 2012 18:30

  I onsdags blev det då ääääntligen klart! Jag landade jobbet på Rättsmedicinalverket! Det tackar vi för! Ska bli sååå nice att komma till en stor arbetsgivare och en riktig utmaning, då jag vart på små bolag de sista 10 åren. Det har varit en lång och utdragen historia och jag har hunnit räkna bort det flera varv, men så ringde dom då till slut! Jag kunde inte bli gladare!! 11:e maj börjar jag!

Lite spännande att jobba på det stället där de värsta psykopaterna finns och utreds....lite CSI-stämning på jobbet!  


Fick en kommentar från "Lilla My" på mitt förra inlägg...kan inte annat säga än att jag har kontakt med både S & E och har även fått en del mail och skärmdumpar från FB och dyl, och kan inte säga annat än att om du har ett rent samvete, då undrar jag hur ett orent sådant ser ut...fast det vill jag nog egentligen inte veta!! Trist bara om du själv anser att ditt beteende är okey....?!


Stora kramar till E som jag dessvärre inte hann med att träffa - trots att försök gjordes...Vi tar igen det nästa gång! ;)


Hur som, idag har vi vart på 6-års kalas, oljat altan, städat garaget och kört sopor till tippen, så nu väntar en dusch och en uuuuunderbar söndagkväll i soffan! Först i väg till "St:Eriks hjälpen" med gamla kläderna som fanns i barnens och mina - garderober. ovanpå detta barnens alla aktiviteter då - körigt värre!!


I går kväll fick vi besök av finaste M med guuube och dotter. Jättetrevligt, som vanligt! Det gör vi om, kanske till och med på sjön  nästa gång!?


Ha en uuuuunderbar söndag allihopa - det tänker jag ha!


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards