Alla inlägg den 29 september 2009

Av Eleonor Gotthardsson - 29 september 2009 19:21

Jag går i väntans tider.....fast inte bäbisväntan, utan väntan på något stort! Jag kan inte vara mer precis än så just nu, eftersom att det, som ni alla vet, betyder otur! Jag lovar så klart att återkomma närmare om vad som händer - förhoppningsvis redan på fredag.


På lördag ska jag och maken ut och svira. Vi har vår årliga turné med grannarna N & E - vi har som tradition (ända sen förra hösten) att vi lagar mat hemma hos någon av oss, och sen går vi ut på galej. Ska bli superkul!!


Helgen som var försvann snabbt som en avlöning. Jag var ute på fredagen med en jobbarkompis, hemma tidigt dock. Lördagen var vikt för simskola för A och sen hade vi lite att göra på tomten. Rensat bort rötter och grejer från fällda träd - det ska ju förhoppningsvis bli gräsmatta där till nästa år. Lördagkväll var vi bjudna till M & N - supertrevligt! De väntar smått där och det ska bli så roligt - längtar till februari redan...



Söndag hade vi lite mer att göra på tomten + fotbollsavslutning för A. Så söta grabbar som verkligen jagade bollen allihop ;0) A fick en jättefin "guld"-medalj och var superstolt över den!!


Ja, livet rullar på, och fort går det! Det gäller att ta vara på dagarna, för de bara rinner iväg....


Kram E


Ovido - Quiz & Flashcards