Alla inlägg den 5 november 2010

Av Eleonor Gotthardsson - 5 november 2010 19:29

Har haft en rörig helg och vecka...barnen har varit jättesjuka förra veckan..jag åkte upp till Luleå för att träffa min allra bästa C. Vi hade en helt underbart rolig helg och jag träffade både nya och gamla bekanta och dessutom så åt vi upp C:s alldeles egenhändigt skjutna, älgkalvs-filé. Det var länge sedan jag åt något så himla gott!


På fredagmorgon hade jag fått mail av min lärare från Universitetet och ta mig f-n!! Jag hade skrivit VG även på den här större deltentan! Sååå nice! Det fullbordade verkligen min helg!


Sen kan jag dessutom meddela att jag kanske måste inse att jag haft fel....eller inte? Jag har verkligen ingen aning om någonting. Det jag pratar om är strulet på jobbet och det jag skrev om i tidigare inlägg. Jag fick självklart frågan från min kollega, vem som sagt vad. Eftersom jag lovat att inte säga nåt, så gjorde jag istället så att jag ringde upp de som tidigare hade ringt mig och sa att de själva kunde berätta för henne vad som hade sagts och av vem. Tror ni nån gjort det??

Jag kan inte säga säkert, men jag är skeptisk! Män eller möss?? Jag gissar på det sista!


Ja, ja...skit samma! jag orkar verkligen inte lägga mer energi på det här nu! Jag är för gammal för det. Det får vara hur f-n det vill för mig!


Kram E

Ovido - Quiz & Flashcards