Direktlänk till inlägg 17 januari 2010

Krasslig make...

Av Eleonor Gotthardsson - 17 januari 2010 13:03

...har jag idag! Vi var bortbjudna på middag till S & O I Nynäshamn igår. Supertrevligt, med god mat och dryck. Barnen hade jättekul, speciellt A som fick spela TV-spel med K, tror inte dom lämnade TV:n överhuvudtaget på hela kvällen...


De "vuxna" grabbarna stannade uppe en stund till efter vi (förståndiga) gått i säng. Det märks på min äkta hälft idag. Han är riktigt eländig!!


I dag fyller M:s Gudfar år, så vi ska gå över till honom lite senare med en liten present från henne. I övrigt har vi typ 1000 saker som vi skulle behöva göra, vi får väl se vilka (eller kanske vilken) av alla dessa grejer vi ska prioritera - kan hända det blir rodelträning i soffan istället för att ens börja.....Har ju hela veckan på oss att göra tråkiga saker!


Nåt som är lite märkligt är att jag tycker det känns helt okey att det är måndag imorgon. Som våran vän S sa - Du trivs nog på ditt jobb! Ja, faktiskt - det känns jättebra och jag hoppas det kan få vara så nu. Det är jobbigt att byta jobb, så jag hoppas att det var sista bytet på länge, länge!!!


Näpp! Nu är det dags för lite lunch för våra små och sen får jag väl försöka ta tag i stryktvätten...Jihaaaaaaaaaaa så jättekul! =0(


Kram E 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eleonor Gotthardsson - 13 december 2013 20:25

Nja, kanske inte helt....men i veckan träffade jag fina J och hon nämnde just att jag inte bloggade längre....Ja, kanske dags att ta upp den (o)vanan igen?! Kör idag, men vi får se vari vi landar.   Massor av vatten har runnit under mina broar, m...

Av Eleonor Gotthardsson - 8 april 2013 22:14

Det var välda länge sedan jag la in några ord här, men nu kände jag att andan föll på...   Vi är nyss hemkomna från en fantastisk vecka i Sälen med underbar skidåkning, goväder och himla mysigt sällskap! Hela veckan var över förväntan och ny veck...

Av Eleonor Gotthardsson - 16 oktober 2012 22:20

Livet rusar som vanligt på i 190 och vi hinner knappt med att stiga upp innan vi ska gå och lägga oss...Jag trodde i mitt stilla sinne att när sommaren var över, jag landat i mitt nya jobb och vardagen börjar ramla på plats, att det skulle bli lite m...

Av Eleonor Gotthardsson - 26 september 2012 20:19

Ja, det är vad det här inlägget ska handla om...Ibland glömmer jag bort det. Jag glömmer bort vilket fantastiskt liv jag har egentligen....Jag har inget att gnälla över egentligen, men jag gör det ändå. Jag gnäller över att jag är trött, lite ont i h...

Av Eleonor Gotthardsson - 24 september 2012 20:46

Jag och min äkta hälft behöver ha ett gemensamt projekt på G mest hela tiden. Då mår vi som bäst! Nu har vi börjat ta tag i nästa....Vi funderar på att bygga ett nytt hus...hus nummer 2. I samma område, inte så jättelångt från där vi bor, men ett nyt...

Skapa flashcards